تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۰ درصد سرطان ها قابل پیشگیری است

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146431

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به مسولان مهرانه گفت: شما صداقت و راستگویی و امانت داری را با هنر خود بنیان نهادید و با استفاده مناسب از عنصر ارق ملی و قومیتی نهالی را کاشتید که یقینا به درخت پربار و تنومندی تبدیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان، علی اکبر سیاری، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه، با بیان اینکه بنای کار این انجمن عشق به مردم است، عنوان کرد:  یقینا خیر و برکت این مجموعه در درجه اول نصیب بنیانگذاران، خیران و دست اندرکاران خواهد شد.

وی خطاب به مسولان مهرانه گفت: شما صداقت و راستگویی و امانت داری را با هنر خود بنیان نهادید و با استفاده مناسب از عنصر ارق ملی و قومیتی نهالی را کاشتید که یقینا به درخت پربار و تنومندی تبدیل خواهد شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 40 درصد سرطان ها قابل پیشگیری است به نیاز مبتلایان به سرطان برای بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و فوق پیشرفته برای درمان اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که مهرانه خدمات رایگان و البته باکیفیتی را به بیماران مبتلا به سرطان ارایه می دهد و همواره کمک حال خوبی برای دولت است.

وجود مهرانه؛ فرصت های طلایی در عرصه سلامت در زنجان فراهم شده است

محمدرضا صایینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه فعالیت های ورزشی این مجموعه در راستای ارتقا سطح سلامت مردم موثر دانست و گفت: این انجمن با فعالیتهای خود به حوزه سلامت استان زنجان خدمات ارزنده ای ارایه کرده است.

تجربیات 11 ساله خود را در اختیار انجمن های خیریه سراسر کشور  قرار می دهیم

اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در این بازدید با اشاره به تشکیل بیش از 5 هزار پرونده از سال 85 تاکنون گفت: مهرانه در تلاش است تا در کنار ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان، از ابتلای یک میلیون و 100 هزار زنجانی به این بیماری پیشگیری کند، بر همین اساس برنامه های مدونی را در 4 حوزه توسعه ورزش همگانی، ترویج تغذیه سالم، جلوگیری از استعمال دخانیات و ارایه خدمات آموزشی به دختران و بانوان و دانش اموزان را در دستور کار قرار داده است.

مهرانه با برنامه های منسجم خود زنجان را به شهر بدون دخانیات کشور تبدیل می کند

جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید با باین این‌که مهرانه در 4 حوزه برنامه های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان را پیگیری می کند، عنوان کرد: ترویج مصرف غذای سالم، نهادینه کردن ورزش همگانی، برگزاری کلاس های آموزشی سلامت محور برای دختران و بانوان و دانش آموزان و جلوگیری از استعمال دخانیات به ویژه سیگار از جمله موارد مدنظر مسئولان ذی ربط مهرانه در زنجان می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا مهرانه بتواند با برنامه های منسجم خود بتواند پس از 5 سال زنجان را به شهر بدون دخانیات کشور تبدیل کند.

در ادامه محمدرضا معینی، مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی مهرانه نیز عنوان کرد: رادیوتراپی یکی از روشهای درمان سرطان و یا کنترل سلولهای بدخیم است که میتواند همراه با جراحی ، شیمی درمانی و گاهی به تنهایی استفاده شود. بدین منظور، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در سال 93 با همت خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اقدام به خرید دستگاه رادیوتراپی (مدل انکور) از شرکت زیمنس آلمان به مبلغ ۴ میلیارد و 900 میلیون تومان کرده است که یکی از پیشرفته ترین دستگاههای رادیوتراپی موجود در ایران میباشد.

وی افزود: به منظور رفاه حال بیاران دستگاه دوم نیز به مبلغ ۴ میلیارد و 900 میلیون تومان با یاری خیرین گرامی آقایان مهندس مهدی شهیدی و مهندس حامد منصوری خریداری شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معینی خاطرنشان کرد: طراحی فضای مورد نظر برای استقرار دستگاه رادیوتراپی آرامش خاصی را به بیمار میدهد چرا که ترکیبی از دو رنگ صورتی و سفید متمایل به شیری است. آسمان مجازی یکی از بهترین ایده ها در زمینه های دکوراسیون داخلی اتاق درمان میباشد که از نظر بصری برای بیمارانی که مشغول درمان با دستگاه رادیوتراپی هستند محیطی آرامش بخش و پنجرهای زیبا رو به طبیعت و آسان را به ارمغان می آورد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۰ درصد سرطان ها قابل پیشگیری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..