تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله ۴۰ کلیوگرمی تریاک در میاندوآب کشف شد

ساعت: 17:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1147026

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب، محموله ۴۰ کیلوگرمی تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب، در یک کار اطلاعاتی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان موفق به کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در در خودرو سواری جاسازی کرده بود، شدند.

وی گفت: در این راستا دو نفر قاچاقچی که اهل استان های شرقی کشور بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: این محموله از استان های شرقی کشور بارگیری شده بود که در شهرستان میاندوآب به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی  که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله ۴۰ کلیوگرمی تریاک در میاندوآب کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..