تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت ، راهبرد استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران است

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146835

امام جمعه ماکو گفت : بحث وحدت ، راهبرد و استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و یک تاکتیک نیست که به مرور زمان مورد بهره برداری سوء قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مرزدارن ، حجت الاسلام رنجبری  در مصاحبه با خبر نگار مرزداران در جواب سوال مبنی بر ضرورت یا عدم ضرورت حذف آرم ویژه اهل سنت از کتب درسی یا برخی از کتابهای دیگر مختص اهل تسنن گفت :جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و مذهب اثنی عشری جعفری شکل گرفته و در قانون اساسی بر این مسئله تصریح شده است ؛ ما نسبت به راهبرد استراتژیک وحدت و امت اسلامی باور جدی داریم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد وحدت و اتحاد امت اسلامی مورد آسیب و خدشه واقع شود چرا که آرمان حضرت امام (ره) و علمای خلف و سلف وسیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز بر این مسئله تاکید دارند و آیات قرآن نسبت به اتحاد امت اسلامی مکرراً تاکید کرده است .

امام جمعه شهرستان ماکوافزود : اما در کنار این مسئله  بحث اینکه مسلمانان بر اساس آن مذهبی را انتخاب کردند موظف هستند احکام و عبادات خود را انجام دهند و ضرورت دارد که ما در سیستم آموزش و پرورش نسبت به آموزش احکام بر اساس مذاهب مختلف شیعی و سنی برنامه ریزی کنیم و این مسئله به هیچ وجه نافی وحدت بین امت اسلامی نیست در جواب سوالی که مطرح شد اگر قصد از وجود این مهر مخصوص که بر روی کتابهای ویژه اهل سنت زده میشود اختلاف بین امت اسلامی باشد این امری شوم ، پلید و استکباری می باشد و مورد قبول نیست ؛ نه اگر به قصد اطلاع رسانی و آگاه سازی و راهبردی  باشد خوب است و نیازی به حذف آن نیست و اعتقاد ما بر احترام بر مذاهب می باشد .

وی تاکید کرد : بحث وحدت ، راهبرد و استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و یک تاکتیک نیست که به مرور زمان مورد بهره برداری سوء قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت ، راهبرد استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..