تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه خط مقاومت به مرزهای رژیم صهیونیستی باید در دستور کار قرار گیرد/ لزوم مهندسیِ تحکیمِ خط مقاومت در حوزه های دفاعی، اقتصادی و فرهنگی

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146989

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: داعش پس از فتح موصل به یک جریان بی سرزمین تبدیل خواهد شد؛ شاید تجمعاتی را در آسیای میانه و شاخ آفریقا (لیبی) تشکیل بدهند ولی نقطه مشخص حکومتی نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با ارزیابی فتح موصل و فضای بعد از آن به خبرنگار زیتون گفت: پس از فتح موصل، تحکیم خط مقاومت و توسعه مقاومت به سمت مرزهای رژیم صهیونیستی باید در دستور کار کشورهای منطقه قرار گیرد.

وی افزود: به شرط هوشمندی مردم منطقه و جریان های فعال و دوری آنها از فعالیت های تفرقه آمیز، واژگونی جریان ارتجاع در منطقه را شاهد خواهیم بود.

حقیقت پور با اشاره به تهدید پراکندگی داعش اظهار داشت: داعش پس از فتح موصل به یک جریان بی سرزمین تبدیل خواهد شد؛ شاید تجمعاتی را در آسیای میانه و شاخ آفریقا (لیبی) تشکیل بدهند ولی نقطه مشخص حکومتی نخواهند داشت و صرفا مشغول عملیات ایضایی و تروریستی کور خواهند بود.

مشاور رئیس مجلس بیان کرد: تصور انتقال قدرتِ داعش به عربستان تصور کاملی نیست؛ پس از فتح موصل، بخشی از قدرت داعش به ترکیه و بخشی دیگر به شمال آفریقا و لیبی منتقل خواهد شد. 

وی تاکید کرد: کشورهای ایران، عراق و سوریه باید روابط همه جانبه اقتصادی، دفاعی و فرهنگی خود را از سر گرفته و یک ائتلاف قدرتمندی در منطقه شکل دهند. باید تجارب حزب الله لبنان در اختیار حشد الشعبی قرار گرفته و مهندسی تحکیم خط مقاومت انجام شود.

حقیقت پور همچنین با اشاره به مبارزه جریان مقاومت در یمن اظهار داشت: راه مبارزه در یمن باید از طریق حمایت های سیاسی،معنوی و انسانی تقویت شده و جریان مقاومت در یمن به استقرار خود ادامه دهد. انقلابیون یمنی با حمایت جریان مقاومت به پیروزی نهایی نزدیک خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه خط مقاومت به مرزهای رژیم صهیونیستی باید در دستور کار قرار گیرد/ لزوم مهندسیِ تحکیمِ خط مقاومت در حوزه های دفاعی، اقتصادی و فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..