تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزرای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در بروکسل بایکدیگر دیدار می‌‌کنند

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146940

روند مستمر دیدارها و مذاکرات بی‌‌‌نتیجه در قالب گروه مینسک؛

وزرای خارجه دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در بلژیک و با حضور روسای گروه مینسک شورای همکاری اروپا دیدار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابر اخبار رسانه‌‌‌‌های جمهوری آذربایجان وزرای خارجه دو کشور در بروکسل بلژیک بر سر حل مناقشه قره باغ مذاکره خواهند کرد. همچنین دیدار غیر رسمی وزرای خارجه این دو کشور در نشست سالانه وزرای خارجه شورای امنیت و همکاری اروپا در شهر موئرباخ اتریش قابل پیش بینی است.

به نظر می‌‌رسد که تنش های ایجاد شده در روزها و هفته‌‌‌‌های اخیر در خط مقدم جبهه قره باغ بر مذاکرات بروکسل سایه خواهد انداخت.

گفتنی است گروه مینسک شورای امنیت و همکاری اروپا به ریاست، آمریکا، روسیه و فرانسه که از سال 1994 و آتش بس به وجود آمده میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان مسئولیت حل مسالمت آمیز مناقشه را برعهده گرفته است هیچ فعالیت و اقدام درخور توجهی برای به پایان بردن این مناقشه انجام نداده است. و تنها با برگزاری نشست ها و دیدارهای بی ثمر موجب طولانی تر شدن روند حل مناقشه در این 23 سال شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزرای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در بروکسل بایکدیگر دیدار می‌‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..