تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح خط آهن میانه - تبریز تا چند ماه آینده / مدیریت متروی تبریز از طریق فاینانس و اوراق مشارکت

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146946

نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری زمان افتتاح خط آهن تبریز - میانه و نحوه کمک های مالی به متروی تبریز را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری خود در خصوص خط آهن  تبریز - میانه، گفت:  ان شاء الله تا چند ماه آینده قطار از قزوین به رشت و از میانه به تبریز می‌رود؛ این طرح‌ها، پول‌های زیادی می‌خواهد که با استفاده از اسناد خزانه تامین اعتبار می‌شود. 

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد برنامه  دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری؛ تصریح کرد:  برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری از طریق اتوبوسها، کامیون ها و مترو تهیه شده است.

نوبخت با بیان اینکه یکی از دلایل سفر به استان های مختلف، تسریع در پرداخت هزینه های مترو بوده است؛ افزود: در شیراز و تبریز، از متروها بازدید کردیم و کمک های دولتی را با توجه به قواعد فاینانس و اوراق مشارکت، مدیریت کردیم؛ بالاخره باید قبول کرد دولت با محدودیتهای منابع مواجه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح خط آهن میانه - تبریز تا چند ماه آینده / مدیریت متروی تبریز از طریق فاینانس و اوراق مشارکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..