تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی اعطای بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در سالجاری/ احداث ۷ خانه محروم در شهرستان سراب

ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146888

فرمانده سپاه ناحیه سراب با تاکید بر برند سازی محصولات با ظرفیت بالقوه برای صادرات خاطرنشان کرد:بسیج سازندگی در سال گذشته در حوزه اشتغالزایی بیش از یک میلیار تومان برای اقتصاد مقاومتی وام اعطا کرده که پیش بینی می شود در سالجاری این مبلغ به بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم حمایت از اقتصاد مقاومتی مشکل اقتصادی در شهرستان را نبود برند واحد در سطح کشور و حتی بازارهای جهان عنوان و خاطرنشان کرد: چنانچه برند سازی محصولاتی همچون محصولات لبنی و تولیدی نظیر فرش و صنایع دستی در شهرستان انجام گیرد قطعا گام بزرگی در راستای اشتغال و درآمد در شهرستان برداشته خواهد شد.

وی نبود برند را عامل مهمی در عدم فروش و یا فروش محصولات با قیمت پایین عنوان و اظهار داشت: سپاه ناحیه سراب برند سازی محصولات شهرستان سراب در جهت حمایت از تولید شهرستان را اولویت حمایت از اقتصاد مقاومتی در سالجاری قرار داده و برنامه ویژه ای برای این حوزه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب خاطرنشان کرد: در سالجاری در مناطق محروم و آسیب پذیر شهرستان سراب توجه ویژه ای به قالی بافی صورت خواهد گرفت و وام های اقتصاد مقاومتی بیشتر به این حوزه تعلق خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه سراب با تاکید بر برند سازی محصولات با ظرفیت بالقوه برای صادرات خاطرنشان کرد:بسیج سازندگی در سال گذشته در حوزه اشتغالزایی بیش از یک  میلیارد تومان برای اقتصاد مقاومتی وام اعطا کرده که پیش بینی می شود در سالجاری این مبلغ به بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی یادآور شد: از سال گذشته تا کنون برای بیش از ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم  توسط بسیج سازندگی اشتغال ایجاد شده است.

قلعه به نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی اشاره و اظهار داشت: بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی با شعار هر حوزه محلات و روستایی و شهری یک خانه محروم در حال ساخت ۶ خانه محروم در روستاها و خود سراب هست که با مشارکت ۱۵ میلیونی کمیته امداد صورت می گیرد و بقیه هزینه ها توسط بسیج پرداخت می شود.

وی آموزش بانوان در قالی بافی با همکاری فنی و حرفه ای و صدور کارت مهارت, برگزاری دوره های بهداشت و سلامت و مهارت های زندگی, اعزام اکیپ های پزشکی با مشارکت بهداشت و درمان و واکسیناسیون دام با مشارکت اداره دامپزشکی را از اقدانات شایسته دیگر بسیج سازندگی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب مرمت و بهسازی ۷۰باب مدرسه در سراب و مهربان را از برنامه های طرح هجرت شهرستان تا ۲۵ شهرویور ماه سالجاری عنوان کرد.

قلعه در پایان از برگزاری اردوهای یک روزه حلقه های صالحین در سطح حوزه ها در عرصه های لای روبی کانال ها و جمع آوری محصولات کشاورزی خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی اعطای بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در سالجاری/ احداث ۷ خانه محروم در شهرستان سراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..