تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست و پنجه نرم کردن مرد موتورسوار با مرگ+فیلم

پیروزی مرد موتورسوار در جدال با مرگ+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلمی که مشاهده می کنید مردی در حال موتور سواری در خیابان است که پس از قرار گرفتن در کنار یک خودروی نقره ای رنگ، ناگهان تعادل خود را از دست داده و نقش زمین می شود،‌در همین حین خودرو نیز با چرخهای خود از روی سر موتور سوار رد می شود.

فرار مرد موتور سوار از چنگال مرگ


در نگاه اول چیزی که در این حادثه هولناک به نظر می رسد این است که به طور قطع مرد موتور سوار جان خود را از دست داده اما در کمال تعجب و ناباوری شاهد نجات معجزه آسای مرد هستیم که لحظاتی پس از رد شدن خودرو مردم به کمک او می آیند و از روی زمین بلندش می کنند.
گفتنی است این اتفاق دلخراش در چین رخ داده است و همانطور که تماشا کردید باز هم کلاه ایمنی یک انسان را از مرگ نجات داد و دوباره به آغوش زندگی بازگرداند.

انتهای پیام/

نجات باورنکردنی موتورسوار از حادثه مرگبار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست و پنجه نرم کردن مرد موتورسوار با مرگ+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..