تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 51درصدی قیمت دارو در کشور

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش محبوبی عضو انجمن داروسازان ایران در نشست خبری انجمن داروسازان ایران که امروز برگزار شد، درباره مشکلات موجود در حوزه داروسازی در کشور اظهار کرد: کنترل دارو کار بسیار سختی است به گونه ای که طی 39سال گذشته مشکلات زیادی در حوزه دارو داشتیم اما در چهار سال اخیر  تلاش های بسیاری برای کاهش 50 درصدی  قیمت دارو ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه بهترین دارو سازان در کشور ما هستند، مطرح کرد: 35دانشمند برتر در این حوزه داریم و داروسازان با این کار هم خدمات و هم علم ارائه و تولید می کنند.

محبوبی تصریح کرد: مسائلی مانند ایجاد شغل که از سوی شورای رقابت مطرح می کنند یک عوام فریبی است در حالی که اگر بیمار پول نداشته باشد ما وظیفه داریم تا داروی بیمار را تامین کنیم و رقابت اصلا در این زمینه معنا ندارد.

عضو انجمن داروسازان ایران عنوان کرد: داروسازان طی طرح تحول سلامت بیشترین فداکاری و کمترین دریافت را داشتند.

به گفته وی برای تاسیس داروخانه آیین نامه هایي وجود دارد که همه باید از آن تبعیت کنند، در حالی که از دیدگاه شورای عالی رقابت دارو در حکم کالا قرار می گیرد، که مجلس و دیوان عدالت نیز قوانین وزارت بهداشت را باطل نکرده اند.

انتهای پیام /

از دیدگاه شورای عالی رقابت دارو در حکم کالا قرار دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 51درصدی قیمت دارو در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..