تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای پذیرش مسند وزارت بهداشت در دولت دوازدهم شرط و شروط نگذاشته‌ام

قاضی زاده هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برای وزیر شدن در دولت دوازدهم شرط و شروطی نگذاشته امسید حسن قاضی زاده هاشمى وزير بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد صحبت ها و موضوعاتی كه در مورد پذيرش سمت وزارت بهداشت در كابينه دوازدهم از سوی وی مطرح شده بود، گفت: من حرف هاى زده شده در فضاى مجازى در مورد پذيرش سمت وزارت بهداشت در كابينه دوازدهم را تكذيب مى كنم.

وى در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا سمت وزارت بهداشت در دولت دوازدهم را قبول می کند؟ عنوان كرد: در اين مورد بارها حرف خود را زده ام و حرف جديدى ندارم.

هاشمى در پاسخ به این سوال که آیا  شرط گذاشتن در خصوص پذيرش مسند وزير بهداشت در دولت دوازدهم از سوی وی صحت دارد یا خیر؟، اظهار كرد: من شرطى نگذاشته ام، براى انجام كار كه شرط نمى گذارند.

انتهای پیام/

حرف هاى زده شده در  مورد پذيرش سمت وزارت بهداشت در كابينه دوازدهم را تکذیب می کنم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای پذیرش مسند وزارت بهداشت در دولت دوازدهم شرط و شروط نگذاشته‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..