تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه هایی بی نظیر از جنس و مدل لباس یک دختربچه!

مدل لباس دختربچه , در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه های بی نظیری از جنس و مدل لباس این دختر را ببینید.

مدل لباس دختربچه

مدل لباس دختربچه , یک مادر نقاش به نام آلیا چاگارار برای اینکه از عکس های یکنواخت خسته شده است و می خواهد عکس های شیک هنری و شگفت انگیزی را به ثبت برساند دست به اقدام جالبی زده است.

این مادر خلاق با دختر 3 ساله اش استفانی بازی با غذا را جزو یکی از سرگرمی های روزانه خود قرار داده اند. چاگارار به دخترش می گوید که اول یک ژست بگیرد و سپس با نگه داشتن قطعه ای از میوه، سبزیجات و هندوانه، گل کلم، گل های رنگارنگ زیبا با فاصله ای نزدیک به دخترش سعی می کند تا این عکس های متبحرانه را طوری جلوه دهد که انگار لباس دخترش از جنس مواد غذایی است.

این مادر هنرمند بعد از گرفتن عکس های شگفت انگیزی که از استفانی به ثبت رسانده آن ها را صفحه اینستاگرام خود در معرض دید کاربران قرار میدهد و این تصاویر جذاب بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر صفحه اینستاگرام این مادر خلاق بیش از 22 هزار دنبال کننده دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه های بی نظیری از جنس و مدل لباس این دختر را ببینید.

مدل لباس دختربچه

مدل لباس جالب دختربچه

مدل لباس دختربچه

مدل لباس جالب دختربچه

مدل لباس دختربچه

مدل لباس جالب دختربچه

مدل لباس دختربچه

مدل لباس جالب دختربچه

مدل لباس دختربچه

مدل لباس جالب دختربچه

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه هایی بی نظیر از جنس و مدل لباس یک دختربچه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..