تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه برای «بیماران سرطانی» نسخه امید بنویسیم؟

شاهی در گفتکو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

 فرهاد شاهی فوق تخصص خون و سرطان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از مشکلاتی که فرد مبتلا به سرطان در وهله نخست با آن روبرو می شود افکار منفی است که شخص در خصوص نتایج درمان با خود مرور می کند، این در حالی است که بیماران بسیاری به سادگی موفق شده اند غول سرطان را شکست دهند.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت های علمی در زمینه درمان سرطان توانسته بسیاری از مشکلات برای مبتلایان همچون ناباروری را درمان کند؛ همچنین بیماران و بستگان نزدیک فرد مبتلا به سرطان باید بدانند همه این موارد در صورتی کاربردی می شود که با به کار گیری روش های صحیح  روند بهبود بیماری را تسریع ببخشیم و با ارتباط خوب بیمار و پزشک، ترس از اثرات منفی سرطان را از بین ببریم.

این متخصص خون و سرطان با اشاره به اینکه  بیمار و همراهان  باید سعی کنند با پزشک معالج رابطه ای  نزدیک‌ داشته باشند، عنوان کرد: در تحقیقات مختلفی که صورت گرفته است،  آن دسته از بیمارانی که از جزئیات بیماری خود  اطلاع دارند  در عین حال که همکاری بهتری در طول درمان خود داشته اند، نتیجه موفق تری هم نسبت به درمان نشان داده اند، ما باید عادت کنیم که قسمت‌های خوب سرطان و بیماران درمان شده را هم ببینیم.

شاهی با بیان اینکه سرطان پایان زندگی نیست، گفت: سرطان شروع یک تغییر جدید در زندگی است و  باید در کنار یکدیگر، ایجاد رابطه بهتر با بیمار و افزایش اطلاعات کافی در این زمینه تغییر روند جدید در زندگی را به نحو مناسب و متفاوتی انجام داد.

به گفته این متخصص خون و سرطان بیماران مبتلا به سرطان در تمامی مراحل درمان  باید از جزئیات بیماری خود مطلع باشند تا از شانس‌های مثبت و منفی که در زمینه درمان پیش روی آنها قرار دارد آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/

افزایش اطلاعات عمومی لازمه‌ی بهبود «سرطان» است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه برای «بیماران سرطانی» نسخه امید بنویسیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..