تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین صومعه دنیا در چین

کد خبر: ۵۶۴۰۱۶

۲۰۵  بازدید

درکوه‌های شمال غرب سیچوان در چین، شهری در یک دره زیبا و تمیز و ایزوله وجود دارد که درواقع تمام آن یک صومعه است؛ صومعه یارچن.

برترین ها: درکوه‌های شمال غرب سیچوان در چین، شهری در یک دره زیبا و تمیز و ایزوله وجود دارد که درواقع تمام آن یک صومعه است؛ صومعه یارچن. شرایط زندگی در اینجا بسیار سخت است. بخاطر ارتفاع زیادی که دارد (۴۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا) سرد است و با بیرون ارتباط کمی دارد. غذا، آب و لباس بسیار کم است و برق تن‌ها از ساعت ۷ تا ۱۰ شب وجود دارد.

مردم کمی در مورد اینجا شنیده اند و مکان آن به ندرت روی نقشه مشخص می‌شود. یارچن مکان مناسبی برای سفر نیست مگر اینکه بخواهید یک مکان کاملا ایزوله و جو بودایی را بدون ترس از شرایط نامساعد تجربه کنید. حدود ۱۰ هزار راهب در این صومعه زندگی می‌کنند. به گفته نشنال جئوگرافیک تعداد آن‌ها ۵۰ هزار نفر است، اما احتمالا این رقم اغراق آمیز است.

 بزرگترین صومعه دنیا در چین  بزرگترین صومعه دنیا در چین بزرگترین صومعه دنیا در چین بزرگترین صومعه دنیا در چین  بزرگترین صومعه دنیا در چین  بزرگترین صومعه دنیا در چین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین صومعه دنیا در چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..