تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شامی خمیری؛ شامیِ سنتی

کد خبر: ۵۶۲۲۸۱

۸۳  بازدید

شامی خمیری از دسته غذاهای سنتی به شمار می رود. این شامی را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

وب سایت سوران: شامی خمیری از دسته غذاهای سنتی به شمار می رود. این شامی را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم:

روغن برای سرخ کردن روغن 4 قاشق غذا خوری خمیر مایه فوری 1 قاشق غذا خوری بکینگ پودر 1 قاشق مربا خوری پودر زیره 1 قاشق چای خوری فلفل سیاه کمی نمک کمی زردچوبه 1 قاشق مربا خوری سر پر پودر زنجبیل کمی شیر سرد 1 فنجان خمیر نان بربری 2 عدد تخم مرغ 4 عدد طرز تهیه شامی خمیری

طرز تهیه:

1-ابتدا در قابلمه روی حرارت 4 قاشق روغن ریخته بعد زرد چوبه و فلفل سیاه و نمک و پودر زنجبیل و پودر زیره ریخته وهم زده شلعه را خاموش کرده کمی که سرد شد شیر و تخم مرغ و بکینگ پودر وخمیر مایه فوری و خمیر را اضافه کرده.

طرز تهیه شامی خمیری

2-بعد خوب با دست چنگ کرده تا یک دست شود مثل ماست روان هست بعد 1ساعت میگذاریم جای گرم تا استراحت کنه و حجم آن دو برابر شود و بالا بیاد.
طرز تهیه شامی خمیری

3-بعد درون مایتابه روغن فراوان ریخته تا داغ شود بعد از مواد یک قاشق غذا خوری درون روغن انداخته مثل شامی های دیگر بعد روش را با قاشق روغن ریخته تا بالا بیاد دوطرفش را سرخ کرده و میتوانید به همین شکل میل کنید.
طرز تهیه شامی خمیری

4-یا با شیره خرما ویا ماست وپنیر کنارش بزارید که باهمش خوشمزده میشه حتما یک بار امتحان کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شامی خمیری؛ شامیِ سنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..