تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پیام ملک سلمان به ولیعهد سابق سعودی بعد از برکناری

اولین پیام ملک سلمان به ولیعهد سابق سعودی بعد از برکناری

بین الملل > خاورمیانه - تسنیم نوشت: پادشاه عربستان سعودی در پیامی، از تلاش‌های ولیعهد برکنار شده این کشور تقدیر و تشکر کرد.

«سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی از «محمد بن‌نایف» ولیعهد برکنار شده به دلیل تلاش‌های برای خدمت به دین و وطن نهایت تقدیر و تشکر را کرده است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) گزارش داد که ملک سلمان همچنین در نشست روز دوشنبه شورای وزیران، که ریاست آن را بر عهده داشت، به شاهزاده «محمد بن‌سلمان بن عبدالعزیز آل‌سعود» به دلیل انتصابش به‌عنوان ولیعهد، و نیز تعیین وی به عنوان معاون رئیس شورای وزیران، و ادامه دادن ماموریتش به عنوان وزیر دفاع تبریک گفت.

طبق این گزارش،ملک سلمان پیشتر با صدور فرمان‌های پادشاهی، محمد بن‌نایف را از ولیعهدی برکنار و پسرش، بن‌سلمان را به این سمت منصوب کرد.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پیام ملک سلمان به ولیعهد سابق سعودی بعد از برکناری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..