تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت ۲۴۵ هزار تومانی برای یک واحد مسکن مهر پردیس!

قیمت نهایی فاز ۹ قدیم مسکن مهر پردیس اعلام شد که سهم آورده متقاضیان برای برخی واحدهای این فاز ۲۴۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت فاز ۹ قدیم پردیس اعلام شد

 شرکت عمران شهر جدید پردیس قیمت تمام شده در پروژه‌های مختلف فاز ۹ قدیم مسکن مهر را اعلام کرد. آورده متقاضیان در این فاز بدون احتساب تسهیلات بانکی و بر اساس متراژ و موقعیت واحدها تا ۴۵ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان تعیین شده است. ارزان‌ترین واحدها پروژه‌های ساتراپ ۴ با ۴۹.۵ متر، دوخوابه، بدون پارکینگ است که برای آنها قیمت ۲۴۵ هزار تومان، بدون احتساب تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است. گران‌ترین واحدها نیز مربوط به پروژه هساء ۱۳ است که واحدهای آن دارای ۸۸.۶۳ متر بنا، دو خوابه با پارکینگ مسقف است و سهم آورده متقاضیان ۴۵ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان تعیین شده است.

با محاسبه قیمت تمام شده پروژه‌های ساتراپ ۲، ۴ و ۵ سهم آورده متقاضیان ۷۸۰، ۲۴۵ و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است؛ زیرا به دلیل متراژ پایین و با احتساب وام بانکی ۴۰ میلیون تومان برای این واحدها قیمت نهایی آنها بین ۴۰ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان تا ۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که با لحاظ مبلغ تسهیلات، متقاضیان باید رقم‌های پایینی برای تحویل واحد خود پرداخت کنند.

در جریان افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر فاز ۵ شهر جدید پردیس، مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد: در فاز ۹ جدید و قدیم و تونل کارها در حال انجام است. بلوک به بلوک در آینده نزدیک واحدهای مسکن مهر را تحویل می‌دهیم زیرا نگران انشعابات نیستیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت ۲۴۵ هزار تومانی برای یک واحد مسکن مهر پردیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..