تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معبدی که از کتاب های ممنوعه ساخته شده است

کد خبر: ۵۶۲۳۵۳

۲۴  بازدید

هنرمند آرژانتینی مارتا مینجین، ۷۴ ساله، یک ماکت به یادماندنی عظیم از پارتنون یونانی با استفاده از صدهزار نسخه کتاب ممنوعه ساخته است.

برترین ها: هنرمند آرژانتینی مارتا مینجین، ۷۴ ساله، یک ماکت به یادماندنی عظیم از پارتنون یونانی با استفاده از صدهزار نسخه کتاب ممنوعه ساخته است. به گفته هنرمند، این بنا نماد مقاومت در برابر سرکوب‌های سیاسی است. پارتنون کتاب در کاسل در آلمان بخشی از فستیوال هنری «Documenta ۱۴» است.

با کمک دانشجویان دانشگاه کاسل، مینجین بیش از ۱۷۰ عنوان کتاب که در کشورهای مختلف سراسر جهان ممنوع بودند را شناسایی کرد و ماکتی از باابعاد واقعی از پارتنون با استفاده از کتاب، ورق‌های پلاستیکی و فولاد ساخت. در واقع اثر مینجین در سایت تاریخی قرار دارد که نازی‌ها ۲۰۰۰ کتاب را در آن در سال ۱۹۳۳ به عنوان بخشی از کمپین گسترده سانسور سوزاندند. جایی که آن‌ها کتاب‌ها را سوزاندند در انت‌ها مردم را نیز سوزاندند.

تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون  تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون  تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون  تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون  تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون  تبدیل بیش از صدهزار کتاب ممنوعه به معبد پارتنون 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معبدی که از کتاب های ممنوعه ساخته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..