تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم شلاق نزاع کنندگان گروهی در ملاء عام اجرا می‌شود

حکم شلاق نزاع کنندگان گروهی در ملاء عام اجرا می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد علی آذری دادستان قوچان در مراسم شلاق خوردن  هفت تن از نزاع گران در ملا عام در قوچان گفت:باتوجه به افزایش نزاع‌های گروهی در سطح شهر و با هدف پیشگیری، حکم شلاق تعدادی از محکومان این پرونده ها، به زودی در ملا عام اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد برخی با بروز اینگونه ناهنجاری‌ها به آبروی شهرستان که شهری با فرهنگ و تاریخ کهن است، لطمه وارد کنند.

دادستان قوچان گفت: متهمین این پرونده در حدود ۴ مرحله و در نقاط مختلف با یکدیگر درگیر شده بودند که در نهایت ۷ نفر دستگیر شده از ان‌ها به یکسال حبس تعلیقی ۷۴ ضربه شلاق که ۵۰ ضربه ان در ملاعام اجرا و ۲۴ ضربه شلاق تعلیق محکوم شدند سه نفر از متهمین این پرونده نیز متواری وتحت پیگرد قرار دارند همچنین یک نفر از این افراد که جزو اراذل و اوباش شهرستان می‌باشد علاوه بر مجازات‌های فوق به یکی از شهر‌های جنوبی کشور تبعید شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه اراذل و اوباش قوچان بسته به نوع جرایم شناسایی و سطح بندی شده اند که در حدود ۷۰ نفر می‌باشند ودر حال کار برروی ان‌ها هستیم.

انتهای پیام//ف. ج

جزییات حکم نزاع کنندگان در قوچان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم شلاق نزاع کنندگان گروهی در ملاء عام اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..