تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات زعفران به قطب تولید این محصول کج سلیقگی است

واردات زعفران به قطب تولید این محصول کج سلیقگی استدکتر سعید باستانی نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه – مه ولات وزاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد گفت: در این راستا تنها کد تعرفه وتعرفه واردات زعفران برای واردات زیر ۱۰ گرم زعفران پیش بینی شده، اما هیچ گونه مجوزی برای ورادات صادر نشده است.

وی افزود: کشور ایران بالغ بر ۹۰ درصد زعفران جهان را تولید می‌کند و اینکه این محصول را صادر کنیم و زعفران را دوباره با قیمت بالاتر خریداری کنیم علاوه بر توجیه ناپذیر بودن در حوزه اقتصادی، کج سلیقگی این اقدام را می‌رساند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه چند سالی است که عده‌ای از دلالان بازار زعفران با شایعاتی سعی در برهم زدن نبض بازار این محصول استراتژیک را دارند که با وارد کردن این جو روانی به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند.

باستانی افزود: بعنوان نماینده بزرگترین تولید کننده زعفران ایران و جهان همراه با سایر نمایندگان به جد پیگیر این موضوع خواهیم شد.

منطقه تربت حیدریه شامل شهرستانهای؛ تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و رشتخوار بزرگترین تولید کننده زعفران ایران و جهان هستند.

انتهای پیام//ف. ج

خراسان رضوی بزرگترین نولید کننده زعفران ایران و جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات زعفران به قطب تولید این محصول کج سلیقگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..