تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ مجوز جذب 750دانشجوی پرستاری در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی

عبادی فرد آذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

اخذ مجوز جذب 750دانشجوی پرستاری در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکیفربد عبادی فرد آذر معاون دانشجوبی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطرح کرد: امسال با تدابیر انجام شده مجوز جذب دانشجوی پرستاری  در واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از وزارت بهداشت اخذ شد، مجوزی که با اجرای آن مشکل کمبود پرستار در کشور رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه در حالت معمول پرستاران از سال دوم تحصیل برای کار آموزی و فراگیری عملی رشته تحصیلی خود راهی بیمارستان های دانشگاهی می شوند، افزود: با این شیوه  در صورت  ادامه جذب سالیانه 750 دانشجوی پرستاری در  واحد پردیس بین الملل دانشگاه، دیگر با مشکل کمبود پرستار مواجه نخواهیم شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد :  در واقع به علت ظرفیت های محدود جذب دانشجوی پرستاری در دانشکده ، ظرفیت های پذیرش این رشته برای تحصیل در واحد بین الملل افزایش یافته است . 

وی  با بیان اینکه فارغ التحصیلان رشته پرستاری در واحد بین الملل بعد از فارغ التحصیلی نمی توانند از کشور خارج شوند، تاکید کرد: در همان بدو ورود از دانشجویان تعهد گرفته می شود که بعد از فارغ التحصیلی تا 15  سال باید در مراکز درمانی دانشگاهی ایران ارائه خدمت کنند و بعد از  اتمام دوره تعهدشان می توانند به واسطه مدرک بین المللی که دارند در سایر کشورها به خدمت خود ادامه دهند.

عبادی فرد آذر اظهار کرد: در مورد کل ظرفیت های پذیرش سال تحصیلی پیش رو نیز از نظر کاهش یا افزایش میزان دانشجو تغییرات خاصی اعمال نشده و ظرفیت کلی پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی ایران همان 2 الی  سه نفری  است که هر سال اعلام می شود اما با توجه به اینکه معمولا سازمان سنجش هم دانشجویان بیشتری را هرساله معرفی می کند، فعلا ظرفیت های کلی و قطعی پذیرش دانشجو  در این دانشگاه مشخص نیست.

انتهای پیام /  

ظرفیت های پذیرش دانشجوی پرستاری افزایش می یابد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ مجوز جذب 750دانشجوی پرستاری در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..