تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




LG Q6 در تاریخ 11 جولای رسماً معرفی خواهد شد

LG Q6 در تاریخ 11 جولای رسماً معرفی خواهد شد

احتمالاً به یاد دارید که اوایل تیرماه در خبرها به نسخه کوچک تر ال جی G6 و فاش شدن شماره مدل آن اشاره کرده بودیم. این محصول که قرار است با نام LG Q6 عرضه شود، شماره مدل LG-M700 را یدک می کشد که البته موفق شده تاییده FCC امریکا و آناتل برزیل را دریافت کند؛ به همین دلیل انتظار می رود که ابتدا در بازار این دو کشور و البته اروپا مشاهده شود. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اکنون ال جی یک تیزر ویدیویی منتشر کرده که در آن زمان رونمایی از LG Q6 مشخص شده است. البته در این ویدیو به نام محصول اشاره نشده است، اما ما می دانیم که شرکت کره ای قصد دارد نسخه کوچک تر LG G6 که نام LG Q6 برای آن در نظر گرفته شده را به زودی معرفی کند.

علاوه بر این، در این ویدیو جمله ای به چشم می خورد که در آن به جای آن که لغت Curious به کار رود، شکل نوشتاری متفاوت آن یعنی Q-rious استفاده شده و همین نشان می دهد که دستگاه مورد نظر ال جی LG Q6 است.

اکنون شما هم برای گرفتن اطلاعات بیشتر از نسخه کوچک تر LG G6 کنجکاو شدید، بد نیست بدانید که فردا (11 جولای 2017) این گوشی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

شایعات پیشین در خصوص ابعاد نمایشگر LG Q6 اشاره داشتند که احتمالاً این گوشی 5.4 اینچی خواهد بود و این بدین معناست که 0.3 اینچ نسبت به مدل اصلی یعنی LG G6 کوتاه تر شده است.


مورد دیگری که در این محصول قرار است متفاوت باشد، میزان رم است که بر اساس اطلاعات ایوان بلاس تنها 3 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است.


علاوه بر این، سیستم دوربین دوگانه که در حال حاضر در ال جی جی 6 وجود دارد احتمالاً در نسخه کوچکترش وجود نخواهد داشت و تنها لنز پشتی دوربین گوشی LG Q6، دارای 13 مگاپیکسل خواهد بود. سیستم عامل LG Q6 نیز اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «LG Q6 در تاریخ 11 جولای رسماً معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..