تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تاریخ رونمایی محصولات فولکس در ایران اعلام شد

جدیدترین تاریخ رونمایی محصولات فولکس در ایران اعلام شد

مدیرعامل گروه صنعتی ماموت در حاشیه مراسم روزصنعت و معدن از رونمایی محصولات فولکس در تاریخ 16 مردادماه خبر داد.


او با بیان اینکه بازار خودرو ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است افزود که راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و ... از نگرانی‌های مردم ایران در این حوزه است.

به گفته او این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو، و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ی حمل و نقل شده است.

گفتنی است با درج نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن رسماً این شرکت به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تاریخ رونمایی محصولات فولکس در ایران اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..