تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017معرفی برترین گوشی های سال 2017

با آغاز نیمه دوم سال، انتظار داریم محصولات قدرتمند دیگری به دنیای گوشی معرفی شوند، محصولاتی که بازار فروش برترین گوشی هاي گوشی یاد شده را با چالش اساسی مواجه خواهند کرد.

به گزارش تالاب : رونمایی از برترین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 با پایان 6 ماهه اولیه سال رفته رفته آغاز خواهد شد. تعداد قابل توجهی از این پرچمداران در نمایشگاه IFA 2017 معرفی می شوند.

اولین نیمه سال جاری به اتمام رسید. در این بازه زمانی دستگاه‌هاي فوق‌العاده قدرتمندی به بازار معرفی شدند که بعنوان مشابه‌اي از آن‌ها میتوان به گلکسی اس 8 و برادر بزرگ تر آن یعنی گلکسی اس 8 پلاس، ال جی جی 6، اچ تی سی یو 11، وان پلاس 5 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم اشاره کرد.

ال جی وی 30

ال جی از دو سال پیش، در کنار سری G که در بر دارنده پرچمداران این شرکت هست، یک خانواده اخیر را به بخش تلفن همراه خود اضافه کرد که پرچمداران به مراتب قدرتمندتری را در دل دارد. تاکنون تنها دو گوشی گوشی از سری V معرفی شده‌اند و بعد از ال جی وی 10 و وی 20، انتظار داریم در آینده‌اي نزدیک شاهد رونمایی ال جی وی 30 بعنوان یکی از برترین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 باشیم.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

تاکنون شایعات بسیار زیادی همچون مجهز شدن آن به پنل نمایشگر OLED برای اولین بار در بین تمامی گوشی هاي تلفن همراه ال جی شنیده‌‌ایم و تمامی آن‌ها را در مقاله جمع‌بندی شایعات مربوط به ال جی V30 گردآوری کرده‌ایم.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هاي این دستگاه بر اساس شایعات، داشتن ساختار کشویی برای جا دادن یک نمایشگر دوم به مراتب بزرگ تر در مقایسه با دو محصول پیشین همین سری هست. انتظار می رود پرچمدار اخیر ال جی یک روز مانده به آغاز نمایشگاه IFA 2017 و در روز سی و یکم آگوست «نهم شهریور» رونمایی شود.

سونی اکسپریا ایکس زد 2

سونی تصمیم دارد پیش از آغاز نمایشگاه IFA سال جاری، در روز سی‌ام آگوست یک رویداد مختص به خود برگزار کند. از نظر ما، برنامه‌ریزی برای چنین مراسمی به این معنی هست که پرچمدار و گوشی هاي گوشی سونی جدیدی در راه میباشند. معرفی پرچمداران سونی هر شش ماه یک بار و درست چند روز مانده به برگزاری رویدادهای بزرگ دنیای تکنولوژی همچون نمایشگاه‌هاي MWC و IFA اتفاق می‌افتد و امسال نیز چنین روندی را انتظار داریم.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

واقعیت این هست که تنها می دانیم یک پرچمدار اخیر سونی در رویداد آتی معرفی خواهد شد، اما درمورد نام آن تنها قادر به گمانه‌زنی هستیم. بر اساس شایعات انتظار داریم سونی با معرفی محصول قدرتمند اخیر خود، به فهرست گوشی‌سازانی که از طراحی بدون حاشیه در اطراف نمایشگر محصولان خود بهرهگیری میکنند بپیوندد. این محصول احتمالا دارای یک نمایشگر 6 اینچی هست، نمایشگری که نسبت ابعاد عکس آن همچون گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و اسنشال فون یک عدد نامتعارف خواهد بود.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

با دقت به نسبت ابعاد عکس 18:9 این دستگاه که شایعات به آن تاکید دارند، یکی از برترین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 دارای بدنه‌اي کشیده و لاغر اندام خواهد بود. اگر پنل چنین نمایشگری همچون اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارای رزولوشن 4K باشد، بدون شک با یک شاهکار به تمام معنا در بخش صفحه نمایش مواجه خواهیم بود.

نوکیا 9

اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق بهرهگیری از برند نوکیا، با وعده عرضه شش یا هفت گوشی تلفن همراه متشکل از یک یا دو پرچمدار وارد میدان شد. بعد از معرفی چند محصول میان‌رده و ظاهر شدن دو گوشی گوشی ساده نوکیا در وب سایت TENAA، اکنون همۀ نگاه ها به پرچمدار این برند دوخته شده که بر اساس شایعات، نوکیا 9 نام خواهد داشت.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

برخلاف دیگر گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 هنوز درمورد زمان رونمایی نوکیا 9 به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم. با کنار هم قرار دادن محصولات مورد انتظار در 6 ماهه آتی و همینطور محصولات معرفی شده در نیمه اولیه، با یک کلکسیون شامل قدرتمندترین دستگاه‌ها رو به رو می شویم که کار را برای اچ ام دی گلوبال برای رقابت در دسته‌بندی بالارده‌ها سخت می کند. درمورد حضور و یا عدم حضور آن در IFA 2017 نمیتوانیم نظر بدهیم، اما طبق وعده شرکت سازنده، پرچمدار نوکیا مطمئنا تا انتهای سال جاری معرفی خواهد شد.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

بعنوان بخشی از مهم‌ترین مشخصات فنی و قابلیت‌هاي گوشی اندرویدی نوکیا 9 که تاکنون بر اساس شایعات به آن‌ها پی برده‌ایم، می توان به بهرهگیری از چیپست اسنپدراگون 835، مجهز شده به دوربین دوگانه و همینطور 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

بدون وجود قابلیتی خاص به جز این موارد، نمیتوان بازار خوبی برای نوکیا 9 پیش‌بینی کرد، هر چند دیدن نام نوکیا بر روی یک دستگاه مجهز به اسنپدراگون 835 آرزوی قلبی ما هست.

گوگل پیکسل 2 / پیکسل ایکس ال 2

سال قبل، گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال 2 تبدیل به دو مورد از برترین و گرانقیمت‌ترین پرچمداران اندرویدی شدند که در اساس‌هاي گوناگون همچون قابلیت‌هاي نرم افزاری، عملکرد پردازشی و مخصوصا کیفیت دوربین تعداد زیادی از پرچمداران دیگر شرکت‌ها را شکست دادند. مشکل اصلی آن‌ها عدم عرضه به تعداد کافی بر اساس درخواست بازار و اکثر از آن، قیمت بسیار بالای دستگاه‌ها هست، به طوریکه در بازار ایران به ترتیب حدود سه و سه میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارند.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

نسخه‌هاي اخیر این دو مدل بدون شک جزو برترین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 خواهند بود و امیدواریم گوگل با از میان برداشتن مشکلات پیشین، اساس خرید را برای کاربران بیشتری فراهم کند.

درمورد حضور آن‌ها در IFA سال جاری خبری به گوش نرسیده هست، به همین علت انتظار داریم در ابتدای پاییز شاهد رونمایی محصولات اخیر گوگل باشیم. انتظار میرود با پیروی از سبک طراحی امروزی گوشی هاي تلفن همراه، گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 دارای حداقل میزان حاشیه ممکن در اطراف صفحه نمایش‌هاي خود باشند.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

نگاه ها بیش از همۀ به قابلیت‌هاي نرم افزاری این دو دستگاه، که به اندروید خام و ناب گوگل مجهز خواهند شد، دوخته شده هست. بعنوان دیگر مشخصات فنی مورد انتظار باید به مجهز شدن به چیپست اسنپدراگون 835، حداقل 4 گیگابایت حافظه رم و مخصوصا یک دوربین بسیار باکیفیت اشاره کنیم. پیش‌بینی میکنیم مدل دارای پسوند ایکس ال، مجددا دارای نمایشگری بزرگ‌تر و مجهز به رزولوشن اکثر باشد.

گلکسی نوت 8

نه تنها در بین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 ، بلکه در تمامی زمان‌ها پرچمداران سامسونگ در کانون تمرکز قرار دارند. اگرچه سامسونگ با عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نشان داد مشکلات پدید آمده در پرچمدار پیشین سری Note را رفع کرده هست، اما تعداد زیادی از کاربران تا زمان دیدن محصول بعدی این سری و حتی گذشت چند ماه از زمان عرضه آن، خاطره بد گلکسی نوت 7 را از یاد نخواهند برد.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

بعنوان یک خلاصه از انبوه شایعاتی که درمورد گلکسی نوت 8 شنیده و رندرهایی که از آن دیده‌ایم، این گوشی گوشی نسخه بزرگ تر گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود که به جای یک دوربین عادی، در پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه قرار می گیرد. مهم‌ترین ویژگی محصولات سری Note که دایره کاربرد آن‌ها را افزایش می دهد قلم S-Pen هست. انتظار داریم این بار، در مقایسه با قلم گلکسی نوت 5 بعنوان محصول سال 2015، امکانات بسیار بیشتری به آن اضافه شوند.

آیفون 8 / آیفون 7 اس / آیفون 7 اس پلاس

باید برترین گوشی هاي نیمه دوم سال 2017 که در بالا معرفی کردیم را یک طرف و این سه محصول را در طرفی دیگر قرار دهیم، چرا که تمامی آن‌ها اندرویدی و سه گوشی گوشی اپل مجهز به سیستم عامل آی او اس میباشند. بیش از نسخه‌هاي اخیر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، آیفون 8 در کانون دقت قرار دارد.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

بعنوان مشابه‌اي از مهترین قابلیت‌هاي آن باید به داشتن حاشیه‌هاي بسیار کم در اطراف نمایشگر، مجهز شدن به تکنولوژی شارژ سریع، مجهز شدن دوربین سلفی به فناوری تشخیص چهره سه بعدی و مخصوصا قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

رونمایی از برترین گوشی های سال 2017

نه تنها بهرهگیری از آی او اس 11 در آن سبب افزایش چشمگیر قابلیت‌هاي نرم افزاری خواهد شد، بلکه به لطف مجهز شدن به چیپست اپل A11 انتظار داریم عملکرد سخت افزاری نیز به طور چشمگیری بهبود پیدا کند. هرچه باشد، در سال 2017 و دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون قرار داریم، به همین علت پیش‌بینی میشود اپل در نیمه‌هاي ماه سپتامبر، سه محصول خیره‌کننده را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

وجه اشتراک گوشی های نیمه دوم سال 2017

مهم ترین ویژگی ظاهری محصولات یاد شده، داشتن حاشیه‌هاي کم در اطراف نمایشگر هست. کاربران به این سبک از طراحی روی خوشی نشان داده‌اند و گوشی‌سازان به همین علت، همگی تصمیم به پیروی از آن گرفته‌اند. به این وسیله می توان بدون نیاز به بزرگ تر کردن ابعاد کلی دستگاه، نمایشگر بزرگتری در آن به کار برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از برترین گوشی های سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..