تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستندی از زندگینامه استاد ایرج ساخته شد

مستندی از زندگینامه استاد ایرج ساخته شدبهروز خلج کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت از ساخت فیلم مستند جدید خود اظهار داشت: این اثر در مرحله مونتاژ قرار دارد.

وی در خصوص موضوع این مستند گفت: من پیشتر مستندهایی در خصوص اتوبیوگرافی موسیقی‌دانان ساخته بودم مانند مستندی که برای استاد گلپایگانی ساخته شده بود.

خلج اظهار داشت: مستندی هم در خصوص اتوبیوگرافی استاد ایرج ساخته بودم که این مستندم قسمت دوم از همان است و به جزئیات بیشتری از زندگینامه استاد ایرج می‌پردازد.

وی در خصوص چگونگی پخش این مستند گفت: برای فیلم یک اکران افتتاحیه در نظر گرفتیم اما در نهایت کار را برای پخش در رسانه خانگی و فروش در شبکه‌های مجازی توزیع خواهیم کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستندی از زندگینامه استاد ایرج ساخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..