تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلای سرخ ایرانی ارزان می شود/واردات زعفران با تعرفه 55 درصدی توجیه ندارد

طلای سرخ ایرانی ارزان می شود/واردات زعفران با تعرفه 55 درصدی توجیه نداردعلی حسینی عضو شورای ملی زعفران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت نرخ زعفران در بازار اظهار داشت: با توجه به فصل گرما ، نزدیک شدن به دوران برداشت و حجم رسوب زعفران نرخ این محصول روبه کاهش است.

به گفته وی حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ 4 میلیون تومان و حداکثر 5 میلیون و 200 هزار تومان است.

حسینی از کاهش حداقل 500 هزار تومانی زعفران در بازار خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حداقل نرخ هر کیلو زعفران به 3 میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر 4 میلیون و 500 هزار تومان برسد.

عضو شورای ملی زعفران ادامه داد: در دهه 60 تا 70 اسپانیا به عنوان بزرگترین تولیدکننده زعفران هر کیلو محصول را با نرخ 600 دلار و کشور ما با نرخ 350 دلار به بازارهای هدف صادر کرد که این امر درنهایت موجب شد اسپانیایی ها از تولید دست بکشند.

وی افزایش تولید در هکتار و کیفیت را امری ضروری دانست و افزود: بنابراین باید قادر به عرضه زعفران با نرخ پایین در بازارهای هدف باشیم تا رقبا نتوانند میدان را از ما بگیرند.

حسینی در خصوص پیش بینی وضعیت تولید زعفران بیان کرد:در سال جاری به نظر می رسد که تولید زعفران با افزایش 20 درصدی به 400 تن برسد.

عضو شورای ملی زعفران با اشاره به واردات زعفران تصریح کرد: اخذ تعرفه 55 درصدی واردات زعفران برای هیچ کشوری امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

حداقل و حداکثر نرخ زعفران در بازار چقدر است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلای سرخ ایرانی ارزان می شود/واردات زعفران با تعرفه 55 درصدی توجیه ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..