تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب ۲۱ مرکز عرضه قلیان در بانه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد منصوری گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در  راستای مبارزه با مواد مخدر در دو حوزه پیشگیری و درمان ایفای نقش می‌کند.

وی گفت: در طی سال گذشته و سه ماهه نخست امسال بالغ بر 150 جلسه آموزشی در سطح مساجد، مراکز درمانی شهری و روستایی، خانه‌های بهداشت و مدارس برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با اشاره به برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی با موضوع اعتیاد و پیشگیری از این پدیده خانمان‌سوز برای ماموستایان آئینی و ائمه جمعه و جماعت این شهرستان تصریح کرد: این کلاس‌ها با توجه به نفوذ کلامی که روحانیون در بین آحاد جامعه دارند برگزار شده است.

وی از ایجاد و راه‌اندازی سه مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این 3 مرکز، دو مرکز خصوصی و یک مرکز دولتی است که این مراکز نقش مهمی در حوزه درمان و ترک معتادان دارند.

منصوری افزود: در این سه مرکز تمام داروهای مربوط به ترک اعتیاد معتادان وجود دارد و نظارت و کنترل مستمر بر نحوه کار آنها توسط این شبکه صورت می‌گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 21 مرکز عرضه قلیان شامل سفره‌خانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و امکان متفرقه در شهرستان بانه پلمب و اقلام آنها جمع‌آوری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه خاطر نشان کرد: تعطیلی مراکز عرصه قلیان در این شهرستان همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک چندین مرکز دیگر نیز پلمب می‌شوند.

 انتهای پیام/م

جمع آوری مراکز عرضه قلیان در بانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب ۲۱ مرکز عرضه قلیان در بانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..