تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه خوشنویسی در سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در این نمایشگاه 50 تابلوی خوشنویسی خط ثلث حاصل دو سال اخیر فعالیت هنری این هنرمند با عنوان بداهه نویسی شعر فارسی جلوه‌ای دیگر از این هنر زیبا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

خط ثلث یکی از شیوه‌های بسیار مهم در خوشنویسی اسلامی و یکی از خطوط ششگانه است که با ساختاری ایستا و موقر، بیشتر در تزئین کتاب‌ها و کتیبه‌ها به‌کار رفته‌ و برای نخستین بار این هنرمند خوش ذوق اشعار فارسی را به صورتی زیبا به رشته تحریر درآورده است.

این نمایشگاه از 18 تا 24 تیرماه  در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج میزبان علاقه مندان است.

رضا حاتمیان متولد سال 1353 در کوهدشت لرستان است که در سال 1370 به عرصه خوشنویسی روی آورده و تاکنون در جشنواره‌های مختلفی موفق به کسب عناوین برتر شده است.

 انتهای پیام/م

نمایشگاه  «خط ثلث به روایتی دیگر» درسنندج برپا شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه خوشنویسی در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..