تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ تن انواع مواد مخدر در قم امحا شد

۲ تن انواع مواد مخدر در قم امحا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم امحا حدود 2 تن انواع مواد مخدر غیرقابل استحصال صبح امروز هم‌زمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با حضور استاندار قم، فرماندار قم، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی در پارک‌سوار امیرکبیر برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های انجام‌شده در کشف، برخورد و مبارزه با مواد مخدر در استان اظهار داشت: سال گذشته در هفته ناجا 1735 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر دارویی امحا شد و در این مدت بعدازآن با تلاش‌های 9 ماهه پلیس میزان کشفیات روند قابل قبولی داشته است.

ابوالفضل شریفی بابیان اینکه در 9 ماهه گذشته با همکاری کمیته مقابله باعرضه مواد مخدر برخورد با خرده‌فروشان در دستور کار قرارگرفته است، افزود: این اقدام در کنار جمع‌آوری معتادان سبب ایجاد رضایت و آرامش مردم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه پاکسازی پاتوق‌های معتادان از اقدامات انجام‌شده به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: استان قم شاهراه مواصلاتی کشور به شمار می‌رود که این موضوع سبب حمل‌ونقل زیاد مواد مخدر از این استان شده است و 90 درصد میزان کشفیات مواد مخدر در قم مختص به این استان نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به اهدای دو جانباز در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در قم تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف استان و تلاش‌های پلیس استان در کنار یاری استان‌های دیگر توانسته‌ایم قم را به یکی از محورهای ناامن برای سوداگران مواد مخدر تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ تن انواع مواد مخدر در قم امحا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..