تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارکینگ طبقاتی زائر مجهز به دوربین مدار بسته هوشمند می‌شود

پارکینگ طبقاتی زائر مجهز به دوربین مدار بسته هوشمند می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شعبان زاده با اشاره به روند هوشمندسازی پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: در حال حاضر 45 دوربین نظارتی در شهر قم فعالیت می کند که چهار مورد ثبت سرعت و 25 عدد طرح ترافیک می باشد.

وی گفت: در طرح توسعه سازمان با توجه به قراردادی که منعقد شد دوربین‌های نظارتی استان به 50 عدد رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تجهیز پارکینگ‌ زائر به دوربین‌های نظارتی تصریح کرد: با اجرای این طرح تراکنش‌ها به درستی صورت گرفته و آمار ترددها به درستی انجام شده و سرقت خودروها نیز به طور کامل شناسایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروژه هوشمندسازی در پارکینگ شرقی نیز اجرایی می‌شود بیان کرد: در تامین تجهیزات هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

شعبان زاده با اشاره به قرارداد 15 میلیاردی پروژه دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر قم گفت: این دوربین‌ها در 33 مقطع کنترل سرعت، 33 مقطع ویژه اتوبوس و تاکسی و 18 تقاطع شهری می باشد.

وی ادامه داد: خرید دوربین‌ها و تجهیزات صورت گرفته و در حال نصب دکل‌ها و آماده سازی برای نصب هستیم.

انتهای پیام/ز

پارکینگ طبقاتی زائر مجهز به دوربین مدار بسته هوشمند می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارکینگ طبقاتی زائر مجهز به دوربین مدار بسته هوشمند می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..