تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد/اجرای ۲۰۰ برنامه مناسبتی در هفته حجاب و عفاف

ساعت: 14:40 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1145879

از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ظهار داشت: همزمان با هفته حجاب و عفاف 200 برنامه مناسبتی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

وی از برگزاری نشست بانوان فرهیخته در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: این نشست ها در شهرهای ماهنشان، زنجان، ابهر، طارم، ایجرود، خرمدره و خدابنده برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به تشکیل و اعزام اکیپ مشاورین حجاب و عفاف به شهرستان های استان،بیان داشت: نشست تحلیلی فلسفه حجاب و عفاف نیز از برنامه های این هفته محسوب می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسات پاتوق دخترانه در  هفت شهرستان استان خبر داد و گفت:نمایشگاه محتوایی با محوریت حجاب و عفاف،توزیع بروشور حجاب و عفاف با عنوان حیات طیبه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

حجت الاسلام صفی یاری از اعزام 35 مبلغه به دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت:54 مبلغه نیز با برگزاری جلسات حجاب و عفاف در روستاهای استان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری تجمع بزر گ بانوان با عنوان تحکیم حریم خانواده در ۲۱ تیرماه سال جاری، افزود: این برنامه در امامزاده سید ابراهیم از ساعت ۱۶ برگزار می شود. 

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ پایگاه اوقات فراغت هم برنامه های حجاب و عفاف را برگزار می کنند،خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه الهی و اسلامی باید در همه لحظات فردی و اجتماعی مورد توجه افراد باشد و همیشه جریان یابد،گفت:این فریضه الهی سلامت اخلاقی و ارتقای فرهنگ اجتماعی را به همراه دارد. وی با بیان اینکه حجاب بحثی عقلی، قرآنی بوده و از نظر حاکمیتی یک ارزش انقلابی به شمار می‌رود،خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ بد‌حجابی زنگ خطری برای اسلام است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد/اجرای ۲۰۰ برنامه مناسبتی در هفته حجاب و عفاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..