تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش هزار تومانی قیمت بلیط سینما/اکران فیلم رگ خواب از روز چهارشنبه در سینما بهمن زنجان

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1145843

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت:از ابتدای سال جاری قیمت بلیط در سینما بهمن زنجان از شش هزار به هفت هزار تومان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: در حال حاضر فیلم سینمایی ویلایی ها در دو سانس 13:30 و 19:30 در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی زیر سقف دودی نیز در ساعت های 15:30 و 21:30 در حال اکران است،بیان داشت: نهنگ عنبر دو نیز در ساعت 17:30 اکران می شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان تصریح کرد: از اوایل سال جاری قیمت بلیط سینما افزایش یافته و از شش هزار به 7 هزار تومان رسیده است.

زنجانی با بیان اینکه قرار بود قیمت بلیط سینما 8 هزار تومان باشد، گفت: عدم کشش سینما در زنجان اجازه این افزایش را نداد.

وی بیان داشت: فیلم رگ خواب نیز از روز چهارشنبه در سینما بهمن زنجان اکران می شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان ادامه داد: فیلم "رگ خواب" به کارگردانی حمید نعمت الله و نویسندگی معصومه بیات در زنجان اکران می شود.

زنجانی تصریح کرد: بازیگران این فیلم، لیلا حاتمی، کوروش تهامی و الهام کردا هستند.

وی ادامه داد:مینا(با بازی حاتمی) که به تازگی از پیله ازدواج ناموفق خود بیرون آمده است اصرار دارد تا پدر سالخورده خود را از نشیب های زندگی جدید دور نگه دارد و به همین دلیل به دنبال شغلی است تا بتواند استقلال گذشته خود را بازیابد. مینای به دلیل لگد مال شدن اعتماد به نفس خود در زندگی قبلی توانایی حضور بلند مدت در شغل خود را ندارد و هر بار پس از مدت کوتاهی حضور از کار اخراج می شود . این مسئله ادامه می یابد تا این که مسیر زندگی اش با کامران (با بازی کوروش تهامی) تلاقی می کند و دوباره چرخه فراز و نشیب های زندگی اش شکل می گیرد.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان بیان داشت: فیلم های اکسیدان و مادر قلب اتمی نیز در زنجان اکران نمی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش هزار تومانی قیمت بلیط سینما/اکران فیلم رگ خواب از روز چهارشنبه در سینما بهمن زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..