تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بزرگ «حجاب و عفاف» در میاندوآب برگزار می شود

ساعت: 21:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1146170

فرماندار میاندوآب از برگزاری همایش بزرگ “حجاب و عفاف” همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه کمیته بانوان شهرستان میاندوآب با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: تقوا، حجاب و عفاف باید در شئون مختلف زندگی رعایت شود و همه به آن توجه داشته باشند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه حجاب تنها مربوط به بانوان نمی شود، افزود: حجاب در مورد آقایان نیز صدق می کند.

وی به نقش بانوان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن در عرصه های مختلف دوشادوش مردان حضور داشته و نقش آفرینی کرده اند.

امیری در ادامه به برگزاری همایش بزرگ “حجاب و عفاف” همزمان با هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: این همایش با همکاری ارگان ها و نهادهای مختلف و با سخنرانی یکی از مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار می شود.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: جلسه هماهنگی برنامه های این هفته در شهرستان تشکیل و در مورد نحوه برگزاری مراسمات و اقداماتی که به این مناسبت باید انجام شود، تصمیم گیری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بزرگ «حجاب و عفاف» در میاندوآب برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..