تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست هم اندیشی هنرمندان هنرهای تجسمی در شاهین دژ+تصاویر

ساعت: 16:25 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1146118

صبح امروز نشست تخصصی بین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین دژ و اصحاب هنری حوزه هنرهای تجسمی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام طی نشست تخصصی صبح امروز روشن سلیمانزاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهین دژ با هنرمندان هنرهای تجسمی در محل اداره فرهنگ وارشاد  مسائل ومشکلات هنرمندان این رشته مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه به نزدیکی هفته عفاف و حجاب موضوع برپایی همایش حجاب وعفاف ، نمایشگاه و ایستگاه نقاشی با موضوع حجاب وعفاف نیز مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه چهره ی پیشکسوت این هنر استاد فریدون افضلی به نسل جدید معرفی گردید و در پایان هنرمندان این رشته تقاضای مکانی اختصاصی جهت ایجاد گالری دائمی و تاسیس انجمن هنرهای تجسمی را از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست هم اندیشی هنرمندان هنرهای تجسمی در شاهین دژ+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..