تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم افتتاحیه اردوهای بسیج سازندگی در شاهین دژ + تصاویر

ساعت: 16:25 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1146121

صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ مراسم افتتاح اردوهای جهادی ده روزه بسیج سازندگی در موسسه نور امید شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ مراسم افتتاح اردوهای جهادی ده روزه بسیج سازندگی در موسسه نور امید شاهین دژ برگزار شد.

در این مراسم پیام عبدی مسئول بسیج دانشجویی شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان ، طول دوره اردوهای جهادی بسیج سازندگی که توسط دانشجویان به مرحله اجرا در خواهد آمد را ده روز اعلام کرد و افزود: این طرح طی سه عرصه ترمیم و رنگ کاری مدرسه طوسی شاهین دژ،اعزام نیروهای جهادی به روستاهای دورافتاده جهت آموزش شیوه های نوین آبیاری و چگونگی مقابله با بحران آب و نیز ارائه خدمات علمی ، آموزشی ، تقویتی درسی و اعتقادی به کودکان بی سرپرست موسسه نور امید شاهین دژ انجام خواهد پذیرفت.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در این مراسم دانشجویان را نیروی بالقوه و بینظیر کشور در راستای پیشرفت های علمی،اقتصادی،فرهنگی و سیاسی خواند و افزود : امروز شما دانشجویان با ایده پردازی خواهید توانست منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را به مرحله عمل رسانده و با پشتکار خواهید توانست کشور را از هر لحاظ بی نیاز سازید و دشمنان این نظام و انقلاب را بیش از پیش مأیوس سازید.

وی حضور در اردوهای جهادی را یک حرکت معنوی عنوان کرد و افزود : شما با حضور در اردوهای جهادی و کمک های بی توقع خود خیر دنیا و آخرت را کسب و توشه ای پربار را برای لقاءالله مهیا خواهید ساخت.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم افتتاحیه اردوهای بسیج سازندگی در شاهین دژ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..