تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزش بازیگری در گرمه

ساعت: 14:47 منتشر شده در مورخ: 1396/04/19 شناسه خبر: 1145495

همزمان با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت، دوره آموزشی بازیگری در شهرستان گرمه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه از برگزاری کلاسهای بازیگری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) این شهرستان خبرداد.

 
ابراهیم عباس پور افزود: انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت ، کلاسهای بازیگری خودرا از روز گذشته آغازنمود.

وی تصریح کرد : علوم پایه تئاتر، فنون بازیگری، چگونگی شکل گیری یک اثر نمایشی و... اعم از تهیه، تولید و اجرای آن با مربیگری «محمد صادق بابائی» مسئول انجمن نمایش و کارگردان تئاتر در این دوره آموزش داده می شود.

رییس اداره ارشاد گرمه هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی را غنی سازی اوقات فراغت و آشنایی نوجوانان و جوانان به این رشته دانست و بیان داشت : برگزاری کلاسهای بازیگری روزهای زوج هر هفته از ساعت ١٧ لغایت ١٩ در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره)شهرستان گرمه برگزار می شود.

وی در پایان از علاقمندان به بازیگری تقاضا کرد فرصت را مغتنم شمرده و در کلاسهای مذکور شرکت نمایند./انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزش بازیگری در گرمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..