تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس میزبان مردان اقتصادی دولت می‌شود /مجلس اجازه امضای قرارداد توتال را به دولت داده بود؟

مجلس میزبان مردان اقتصادی دولت می‌شود /مجلس اجازه امضای قرارداد توتال را به دولت داده بود؟

سیاست > مجلس - ایلنا نوشت:سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه) مجلس به‌منظور ارائه گزارش درباره وضعیت موسسه‌های اعتباری، از حضور وزیر نفت در جلسه علنی چهارشنبه برای ارائه گزارش درمورد قرارداد نفتی اخیر خبر داد.

بهروز نعمتی با اشاره به برگزاری جلسات علنی و غیرعلنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در جلسه هیات رییسه مجلس مقرر شد که در روز سه‌شنبه هفته جاری (امروز) آقای سیف رییس کل بانک مرکزی با حضور در صحن به‌صورت غیرعلنی درباره آخرین وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری به نمایندگان گزارش دهد.

او گفت: همچنین قرار است، آقای زنگنه وزیرنفت نیز در جلسه علنی چهارشنبه همین هفته حضور یافته تا در رابطه با قرارداد اخیر نفتی برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به نمایندگان گزارش دهد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قرارداد با توتال بر مبنای الگوی قراردادهای جدید به امضاء رسیده، خاطرنشان کرد: براساس این الگو اجازه انعقاد قرارداد به دولت داده شده و دولت نیز اختیار را به وزارت نفت داده است.

نعمتی در پایان تصریح کرد: براساس الگوی قراردادهای جدید نفتی این قرارداد فرآیند شورای اقتصاد، دولت، مجلس و تنقیح قوانین را طی کرده است و بر این مبنا منعقد شده است.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس میزبان مردان اقتصادی دولت می‌شود /مجلس اجازه امضای قرارداد توتال را به دولت داده بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..