تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلیه خاویار از شکم ماهی +فیلم

تخلیه خاویار از شکم ماهی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محصولات دریایی در بازارهای مصرف طرفداران بسیار زیادی دارد اما برخی از این محصولات به دلیل کمیابی در دریا از قیمت بالایی برخوردار هستند. یکی از گران‌ترین محصولات دریایی خاویار است. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند.

از جمله ماهیانی که خاویار تولید می‌کنند می‌توان به:"فیل‌ماهی، تاس‌ماهی روسی، تاس‌ماهی ایرانی، ماهی شیب و ماهی ازون‌برون" اشاره کرد.

گرانترین غذای دریایی

ماهیان خاویاری یا استرژون، از خانواده تاس‌ماهیان، از جمله گونه‌های آب‌زی کم‌نظیری هستند که از قدمتی چند صد میلیون ساله که به عصر ژوراسیک بازمی‌گردد بر خوردارند و از این رو ماهیان خاویار را فسیل‌های زنده جهان می‌نامند که همراه با تکاملی فیلوژنی تا به امروز بازمانده‌اند. 

در ویدئو زیر تخلیه خاویار از شکم ماهی دریایی را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

ماهیان خاویاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلیه خاویار از شکم ماهی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..