تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت‌ هوشمند Sequent نیازی به شارژ باتری ندارد

استارتاپ Sequent ساعت هوشمند جدیدی طراحی و تولید کرده که با استفاده از انرژی جنبشی کار می‌کند و نیازی به شارژ باتری ندارد. این مدل با سیستم‎عامل اندروید و آی‌او‎اس سازگار است. 

مانند هر گجت دیگری، استفاده از ساعت‌های هوشمند به مدت زمان ماندگاری شارژ باتری‌ آن‎ها بستگی دارد و عمر پایین باتری در بیشتر محصولات، کاربران را با مشکل مواجه می‌کند. با این وجود، Sequent به عنوان یک استارتاپ جدید، از ساعت مچی جدیدی رونمایی کرده است که کاربران را از شارژ باتری بی‎نیاز می‎‌کند؛ با تکیه بر انرژی جنبشی، این ساعت هوشمند همواره قابل استفاده خواهد بود.

ساعت مچی Sequent

ساعت هوشمند Sequent که از قابلیت «باتری خود شارژ» برخوردار است، با الهام از ساعت‌های مچی معمولی طراحی شده است، اما نحوه کار آن با ساعت‎های هوشمند مکانیکی تفاوت دارد. این ساعت هوشمند به «سیستمِ باتری خود شارژ» وابسته است و هنگامی‌که آن‌را حرکت می‎دهید، انرژی لازم برای فعالیت ساعت مچی تأمین خواهد شد.

ساعت مچی Sequent ساعت مچی Sequent

پروژه ساعت‏ مچی هوشمند Sequent در کیک‌استارتر قرار گرفته و به مدت ۳۱ روز دیگر در این ‎سایت باقی خواهد ماند. قیمتی که برای پیش‌فروش این ساعت تعیین شده، ۱۸۹ دلار است؛ البته سازندگان ساعت مچی Sequent ادعا می‎کنند که پس از تولید انبوه این مدل، تصمیم دارند آن را با قیمت ۴۳۸ دلار به فروش برسانند. 

به عنوان یک ساعت‎ مچی هوشمند، Sequent از تمامی قابلیت‎های مربوط به بخش سلامت همانند محصولات مشابه پشتیبانی خواهد کرد. این ساعت مچی هوشمند از حسگر تشخیص ضربان قلب برخوردار است و می‎تواند بر فعالیت شما نیز نظارت داشته باشد؛ البته شرکت سازنده، یک برنامه را برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد کرد که می‌توان با استفاده از آن به اطلاعات ثبت شده توسط ساعت هوشمند «سیکوئنت» دسترسی داشت.

ساعت مچی Sequent

بلوتوث، GPS و اعلان هشدارها، از جمله قابلیت‎هایی دیگری به شمار می‎آید که برای ساعت مچی Sequent در نظر گرفته شده است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که ساعت مچی هوشمند جدیدش با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگاری دارد؛ به همین جهت صرف‌نظر از اینکه طرفدار کدام‎یک از این دو سیستم‎عامل هستید، استفاده از ساعت‏ مچی هوشمند Sequent امکان‎پذیر خواهد بود.

ساعت مچی Sequent

در حالت کلی، استفاده از یک ساعت مچی هوشمند که با استفاده از انرژی جنبشی کار می‎کند، جذاب به‌نظر می‌رسد؛ اما بسیار سخت است که آن‎را بدون بررسی، قضاوت کرد. البته توجه داشته باشید مانند هر پروژه دیگری که در کیک‎استارتر ارائه می‎شود، ممکن است پروژه توسعه و عرضه ساعت مچی هوشمند Sequent متوقف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت‌ هوشمند Sequent نیازی به شارژ باتری ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..