تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان تجاری هواوی پی 20 ثبت شد

شرکت هواوی نشان تجاری گوشی‌ هوشمند پرچمدارش را از سری P با نام پی ۲۰ ثبت کرد.

هواوی اوایل سال جاری و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل دو گوشی‌ پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس را معرفی کرد. این دو دستگاه به عنوان نسل بعدی هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس شناخته می‌شوند، بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت بخواهد مدل جدید گوشی یاد شده را در سال آینده معرفی کند. حالا ظاهرا هواوی نشان تجاری گوشی‌هوشمند هواوی پی ۲۰ را ثبت کرده است.

در هر صورت باید توجه داشته باشیم که مدت زیادی از معرفی گوشی پی ۱۰ نمی‌گدرد و به همین دلیل معرفی نسل جدید این محصول از نظر برنامه‌ی زمانی کمی مشکوک است. خبر ثبت نشان تجاری هواوی پی ۲۰ توسط منابع معتبر مختلف اعلام شده و برخی از منابع در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به این نکته اشاره کرده‌اند که امکان دارد گوشی مورد بحث در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری رونمایی شود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی‌هوشمند در دسترس نیست، اما با توجه به این خبر می‌توان انتظار داشت که هواوی در آینده نسل جدید پرچمدار سری پی خود را معرفی کند. شایعات زیادی در مورد گوشی مورد بحث وجود دارد، اما به احتمال زیاد این محصول امسال معرفی نخواهد شد و به نظر می‌رسد هواوی گوشی پی ۲۰ را در سال آینده معرفی خواهد کرد.

اگرچه این خبر هنوز تایید نشده است، ولی بر اساس گزارش‌ها گفته می‌شود که گوشی‌هوشمند هواوی پی ۲۰ احتمالا به پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ مجهز خواهد بود. این پردازنده‌ی جدید همچنین در گوشی‌ میت ۱۰ نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. فعلا اطلاعات زیادی از تراشه‌ی مذکور در دسترس نیست، اما برخی منابع پیش از این اعلام کرده‌اند که این چیپ‌ست با فرآیند ۱۰ نانومتری تولید خواهد شد. افزون بر این گفته شده که این چیپ‌ست به چهار هسته‌ی کورتکس A73 و چهار هسته‌ی کورتکس A53 مجهز خواهد بود. همچنین پیش‌بینی شده که چیپ گرافیکی این گوشی Mali-G71MP12 باشد.

با توجه به شایعاتی که تا کنون در مورد پرچمدار بعدی سری پی هواوی منتشر شده، احتمالا نمایشگر این دستگاه ۵.۷ اینچی و حاشیه‌های آن هم بسیار باریک خواهد بود.

مسلما باید کمی بیشتر صبر کنیم تا هواوی به صورت رسمی در مورد گوشی پی ۲۰ جزئیات بیشتری را منتشر کند، با این حال می‌دانیم هواوی از همین حالا مشغول کار روی نسل بعدی گوشی پرچمدار خود است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان تجاری هواوی پی 20 ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..