تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش ولید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا شریفی‌نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

فراگیری تئاتر و بازی در نمایش‌ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.

همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با شهرام اسدی آغاز کرد. شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم «پری» داریوش مهرجویی در سال 1373معرفی شد.

بازیگر نقش ولید

اما قبل از آن و در سال‌های 1370 تا 1372 مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) ساخته داوود میرباقری بود که با پخش این مجموعه در سال 1375 مطرح و شناخته شد.

شریفی‌نیا در آن سریال هم مسئول سواركاری اسب‌ها بود، هم عكاس، هم گرافیست تیتراژ و هم بازیگر نقش «ولید» .

بازیگر نقش ولید

سریال امام علی(ع) در خاطر همه مانده و جالب است كه شریفی‌نیا توانست میان آن همه هنر پیشه حرفه‌ای، خودی نشان دهد و دیده شود.

بازیگر نقش ولید

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر نقش ولید در سریال امام علی (ع)، نقش مردی را بازی کرده که شخصیتی تن پرور و عیاش بود. تمام مخاطبان سكانس نماز صبح چهار ركعتی او را كه با حالت مستی در مسجد كوفه می‌خواند، به یاد دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش ولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..