تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریکاوری سرخپوشان بعد از دومین دیدار تدارکاتی

کد خبر: ۵۶۳۵۷۷

۵  بازدید

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اوکراین، تمرین صبح امروز دوشنبه را با ریکاوری و وزنه دنبال کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از بازی دوستانه‌ای که روز گذشته در برابر تیم آرسنال کیف در زمین دینامو انجام دادند، صبح امروز از ساعت 10:15 به وقت محلی (11:45 به وقت تهران) تمرینات ریکاوری خود را آغاز کردند.

تمرین بعد از صحبت‌های برانکو، زیر نظر مارکو برای گرم کردن بدن‌ها شروع شد.

در مرحله بعدی، بازیکنان پاس‌های تک‌ضرب و بغل پا را در دستور کار قرار دادند.

گلرها هم با ایگور پانادیچ تمرینات خود را آغاز کردند.

سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه بخش بعدی تمرین سرخپوشان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

سرخپوشان در آخرین بخش از تمرین صبح امروز دوشنبه، راهی سالن بدنسازی شدند تا برنامه‌های زدن وزنه را در دستور کار داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریکاوری سرخپوشان بعد از دومین دیدار تدارکاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..