تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سه فوریتی «توقف موقت قرارداد توتال» کلید خورد

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از طرح سه فوریتی «توقف موقت قرارداد توتال برای مطالعه، بررسی‌ و رعایت مصالح ملی درآن» در پارلمان خبر داد.

به گزارش شمانیوز: حسینعلی حاجی‌دلیگانی از طرح سه فوریتی «توقف موقت قرارداد توتال برای مطالعه، بررسی‌ و رعایت مصالح ملی درآن» در پارلمان خبر داد.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد توتال در زمینه توسعه فاز یازده پارس جنوبی افزود: طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که این قرارداد در یک فضای عجله ای و بدون توجه به منافع ملی و بدون رعایت فرایندهای قانونی منعقد شده است.
نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: این طرح سه فوریتی برای روند این قرار داد که قبل از طی شدن مهلت هایی خصوصا شرکت چین دریافت کرده و برای اینکه اذن دولت خود را بیاورد؛ فردا صبح تقدیم هئیت رئیسه مجلس می شود .
این نماینده مجلس ابراز امیداوری کرد که طرح مذکور پس از تحویل به هئیت رئیسه، براساس فرایندی که در قانون اساسی و همچنین و قانون آئین نامه داخلی مجلس پیش بینی شده است و در چهار چوب زمانی که در ظرفیت قانون آمده است مورد رسیدگی قرار بگیرد تا قبل از اینکه این قرارداد نافذ شود بررسی های دقیق تر و کارشناسی تر با رعایت موازین و مصالح ملی مردم ایران، تصمیم لازم در اینباره اتخاذ شود.
وی با اشاره به مراحل نهایی تدوین طرح مذکور تصریح کرد: امضاهای طرح مذکور بلافاصله از نمایندگان اخذ خواهد شد تا فردا صبح طرح مذکور تقدیم هئیت رئیسه مجلس شود تا اینکه این طرح برابر ظرفیت های قانونی اعلام وصول و در دستور سه فوریت قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سه فوریتی «توقف موقت قرارداد توتال» کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..