تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطرهای ریمل‌های تقلبی در کمین زنان/ از دستفروش‌ها لوازم آرایش نخرید

خطرهای ریملهای تقلبی در کمین زنان/ از دستفروش لوازم آرایش نخریدبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویا تالاری رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد مصرف لوازم آرایشی پرمصرف به خصوص ریمل که از حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: ریمل‌هایی که در بازار وجود دارند به دو صورت وارداتی و تولید داخل می‌باشند که ریمل‌های وارداتی باید برچسب اصالت داشته و مصرف کنندگان با استعلام شماره‌ای که بر روی آن درج شده از اصل و تقلبی بودن آن اطلاع داشته باشند، همچنین ریمل‌های تولیدی نیز باید پروانه بهداشتی ساخت و دیگر مشخصات بر روی آن‌ها درج شده باشد.

وی افزود: مصرف کنندگان ریمل خود را حتما از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه و از خرید از دستفروش‌ها خودداری کنند.

 تالاری ادامه داد: چشم یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است و نیاز به مراقبت خاص دارد و حساسیت چشم به حدی است که بر اثر عوامل محیطی مانند اشعه مضر آفتاب، کم خوابی، تغذیه نامناسب، عوامل استرس زا و لوازم آرایش نامرغوب به سرعت آزرده شده و دچار پیری زودرس می‌شود.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بیان کرد: عوارض عمده که از مصرف ریمل و خط چشم تقلبی در مصرف کننده ایجاد می‌شود، آبریزش، خارش و پف و سوزش چشم و حتی التهابات شدید می‌شود.

وی تصریح کرد: سلول‌های پوست دور چشم بسیار نازک و حساس هستند و مواد شیمیایی به راحتی جذب آن می‌شود. در چنین شرایطی احتمال عفونت‌های چشمی نیز بالا می‌رود.

تالاری یادآور شد: در موارد شدیدتر احتمال ایجاد لکه در قرنیه و اشکال در بینایی را به وجود می‌آوردند.

انتهای پیام/

 عوارض استفاده از ریمل های تقلبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطرهای ریمل‌های تقلبی در کمین زنان/ از دستفروش‌ها لوازم آرایش نخرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..