تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات

کد خبر: ۵۶۳۴۱۳

۵۰۸  بازدید

فرم مایعات عکاس «مارک ماوسون» را به خود جذب می‌کند و این حقیقت در تمام آثارش مشهود است. آثار او رنگدانه‌های پاستلی و فلوئورسنتی را حین پخش شدن در مایع نشان می‌دهند.

برترین ها: فرم مایعات عکاس «مارک ماوسون» را به خود جذب می‌کند و این حقیقت در تمام آثارش مشهود است. آثار او رنگدانه‌های پاستلی و فلوئورسنتی را حین پخش شدن در مایع نشان می‌دهند. در آخرین مجموعه عکس مایعات ماوسون که گل نام دارد، او از جوهرهای رنگی حین حل شدن که به شکل گل درآمده اند عکاسی کرده است. این تصاویر یادآور لحظه زیبای بازشدن گلبرگ‌های گل هستند. ماوسون در لندن مستقر است و بیش از ۲۵ سال سابقه تولید تصاویر خلاق و الهام بخش دارد. او متخصص عکاسی مایعات است و آثار سفارشی او در کمپین‌های تبلیغاتی در مقیاس گسترده استفاده شده است.

 تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات  تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جالب از لحظه حل شدن مایعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..