تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت پدرخوانده اینترنت روسیه در سن ۵۱ سالگی

درگذشت پدرخوانده اینترنت روسیه در سن ۵۱ سالگی

 

به گزارش خبرآنلاین، ناسیک در سال 1999 سایت Gazeta.ru را پایه گذاری کرد و بسیاری از سایت‌ و استارتاپ‌های خبری در روسیه را توسعه داد.

«دیمیتری مدودوف» در پستی در توئیتر خود از وی به عنوان مردی بزرگ و حرفه ای در عرصه اینترنت روسیه یاد کرد.

الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان اینترنت روسیه درباره وی گفت: ناسیک عقاید من درباره اینترنت و ژورنالیسم را تغییر داد.

ناسیک از منتقدان محدودیت اینترنت در روسیه بود و در سال‌های اخیر از شغل حرفه ای رسانه‌ای جدا شده بود و به عنوان مفسر محبوب و بلاگر در روسیه به فعالیت خود ادامه می‌داد و به همین دلیل کمتر مورد حمله کرملین قرار می‌گرفت.

وی در سال 2014 هشدار داد که مدل اینترنت کره شمالی در روسیه عواقب خطرناکی برای اقتصاد و احساسات مردم روسیه در پی خواهد داشت.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت پدرخوانده اینترنت روسیه در سن ۵۱ سالگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..