تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این اختراع مشکل باتری در ساعت‌های هوشمند حل می‌شود؟

با این اختراع مشکل باتری در ساعت‌های هوشمند حل می‌شود؟

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ساعت هوشمند خودشارژ، جدیدترین ابداع کمپانی Sequent است که با هدف رفع مشکل باتری طراحی شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، آنچه ابداع شده، کپی نوعی خودشارژی با حرکت است که در ساعت‌های اتوماتیک دیده می‌شود. در واقع دارنده ساعت با حرکت اجازه شارژ باتری را صادر کرده و ساعت کار می‌کند.

برخلاف ساعتهای اتوماتیک که با حرکت کار می کنند، در این ساعت حرکت باعث شارژ باتری می‌شود و در کنار این قابلیت، سنسور ضربان سنج، ردیاب ورزشی، جی پی اس، بلوتوث و سیستم نوتیفیکیشن نیز روی این ساعت دیده می‌شود.

بزرگ‌ترین سوالی که مطرح می‌شود اینکه اگر کاربر از حرکت باز ایستد، آیا ساعت به کار خود ادامه می‌دهد.

این ساعت 189 دلاری با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس کار می‌کند و سازندگان امیدوارند علاقمندان به ساعت را ترغیب به خرید این محصول کنند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این اختراع مشکل باتری در ساعت‌های هوشمند حل می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..