تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان گلستان:افتتاح 4 طرح صنعتی و اشتغال مستقیم 190 نفر

بانک صنعت و معدن با تامین 7 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 18 میلیارد تومان تسهیلات ریالی برای 4 طرح صنعتی در استان گلستان بیش از 190 شغل ایجاد کرده است.

به گزارش شمانیوز طرح های بلوک سفالی گلستان تولید کننده آجر سفال، سورن پلیمر خزر تولید کننده الیاف پلی استر، پاک نرم شمال تولید کننده کاغذ تیشو و بهاران پیمان گلستان تولید کننده iqf شرکت هایی هستند که با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان گلستان افتتاح شده اند.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان گلستان تاکنون بیش از 37 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و در راستای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان گلستان:افتتاح 4 طرح صنعتی و اشتغال مستقیم 190 نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..