تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ

کد خبر: ۴۵۲۲۸۷

۳۲۷۲۶  بازدید

تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را به شما آموزش می دهیم، که از نظر ظاهر کلی با بقیه متفاوت است.

وب سایت سوران: تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را به شما آموزش می دهیم، که از نظر ظاهر کلی با بقیه متفاوت است.

مواد لازم:


پاستای صدفی بزرگ یک بسته خیار شور 250 گرم کالباس 250 گرم فلفل دلمه ای یک عدد بزرگ نخود فرنگی پخته یک و نیم فنجان ذرت یک  فنجان سس مایونز 2 ق غ ماست چکیده یک ق غ آبلیمو/نمک/فلفل به میزان لازم طرز تهیه سالاد ماکارونی (ماکارونی صدفی)

طرز تهیه:
1-پاستای صدفی رو مثل ماکارونی آبکش میکنیم.

2-میگذاریم تا کامل آبش برود. خیارشور و کالباس را به صورت ریز خرد کرده. به همراه فلفل نگینی شده و نخود و ذرت و سس مایونز و نمک و آبلیمو و ماست ترکیب میکنیم.


3-از مواد بدست آمده قاشق قاشق داخل پاستاها ریخته و داخل آنها را پر میکنیم.

4-روی ظرف را سلفون کشیده و در داخل یخچال میگذاریم تا حسابی خنک شود.


نکته:

ترکیبات داخل سالاد ماکارونی کاملا سلیقه ایه و می توان مواد دلخواه مانند انواع حبوبات و تخم مرغ و کلم و.... را اضافه و یا هر کدام از مواد ذکر شده را حذف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..