تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آینه‌های تزیینی؛ خانه‌ی ۵۷ متری در تهرانپارس

آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

خانه الهه در یک نگاه    تعداد افراد ساکن: دو نفر     شغل خانم خانه: مدرس زبان انگلیسی/ شغل همسر: مهندس برق     موقعیت شهر: تهران/ محله: تهرانپارس     متراژ: ۵۷ متر مربع     سال ساخت: ۱۳۹۴     سبک دکوراسیون: تلفیقی     رنگ های غالب: طوسی و آبی     ویژگی برجسته طراحی:ساده بودن و خلوت بودن طراحی و رنگ های گرم به کار شده حس خوبی به افراد انتقال می دهد.     طراح: خانم خانه به علت ذوق و پشتکار     مدت زمان دکوراسیون داخلی: ۸ ماه     هزینه خرید و ساخت وسایل: ۲۵ میلیون تومان
"تعریف هر سبک دکوراسیون داخلی، بر اساس منابع مختلف، متفاوت است."
خلاقیت و ابتکار در طراحی داخلی خانه را دوست دارم

من علاقه مند هستم تا محیط زندگی را با طرح و خلاقیت، دست ساخته های خودم طراحی و چیدمان کنم. با این تفکر و ایده تا مدت زمانی که در خانه هستیم، با نگاهبه اطراف یعنی دکوراسیون و چیدمان وسایل از آنها لذت خواهیم برد.

آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

ترکیب رنگی چوب با فرش سنتی زمینه قرمز همیشه مورد علاقه من بود و انتخاب رنگ طوسی برای مبلمان به دلیل اینکه از رنگهای خنثی است، دست را باز می گذارد تا بعد از مدتی بتوانم رنگ کوسن ها را تغییر دهم. من دکوراسیون نشیمن را دوست دارم.آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

وسایل و مبلمان در دکوراسیون نشیمن الهه

میز تلویزیون را از محله دلاوران خریدیم. میز گلدان و میز عسلی کنار مبلمان را خودم طراحی کردم و به شخصی دادم تا برایمان ساخت. فرش ها را از بازار فرش تهیه کردیم.

آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

دکوراسیون ساده و خلوت فراموش نشود

من به افراد و مخاطبان توصیه می کنم لطفا برای خرید عجله نکنند. فکر و علت پشت اهداف خرید خود داشته باشند و تا جایی که امکان دارد دکوراسیون منزل خود را خلوت نگه دارند.

گیاهان آپارتمانی برای من اهمیت بسزایی دارند و حس طراوت، حال خوب و رنگ شاداب و زیبای آنها به من منتقل می شود.

آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

اتاق نشیمن ایرانی الهه به سبک تلفیقی

مبلمان راحتی مدرن به رنگ خاکستری، بستر مناسبی برای حضور رنگ های بیشتر در چیدمان منزل ایرانی به وجود می آورد. کوسن هایی به رنگ آبی و با طرح های متنوع، فرش ایرانی سنتی، آینه های دکوراتیو روی دیوار، میزهای کنار مبل و میز تلویزیون از اجرای اصلی دکوراسیون نشیمن این خانه هستند. میز جلومبلی چوبی و گرد هم از دیگر اجزای سبک تلفیقی منزل ایرانی الهه است.

آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

کاناپه تک نفره در دکوراسیون نشیمن به رنگ آبی انتخاب شده است و رنگ غالب فضا را می سازد. آباژور ایستاده در کنج نشیمن، نورپردازی نقطه ای را برای دکوراسیون نشیمن تامین می کند.آینه های تزیینی در دکوراسیون خانه ۶۰ متری الهه!

میز تلویزیون چوبی از نوع مدرن و ساده است. طبقه های کوچک میز تلویزیون برای قرار دادن کتاب و لوازم دکوری انتخاب شده است؛ ترتیب قرار گرفتن کتاب در قفسه های میز تلویزون بر اساس رنگ جلد کتاب بوده است.

گیاهان آپارتمانی از جمله سانسوریا، زاموفیلیا، کراسولای خرفه ای و شفلرا به عنوان درختچه آپارتمانی در دکوراسیون نشیمن سبزینگی خانه را تامین می کند و انرژی فضای داخلی خانه را مثبت تر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آینه‌های تزیینی؛ خانه‌ی ۵۷ متری در تهرانپارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..