تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Adobe Scan: اسکن جزوات و تبدیل عکس به متن قابل ویرایش - زوم اپ

Adobe Scan اپلیکیشنی برای اسکن اسناد و جزوات توسط موبایل و تبدیل عکس به متن قابل ویرایش است که برای گوشی‌های اندروید و آیفون منتشر شده است.

افزایش کیفیت دوربین‌های موبایل، قابلیت‌های جذابی همچون اسکن اسناد را به همراه داشته است که با عکس‌برداری از جزوات یا دیگر مستندات، قادر به تبدیل آن‌ها به یک فایل PDF در موبایل خواهیم بود. اگر از قشر دانشجویان باشید، به احتمال زیاد حداقل یک بار برایتان پیش آمده است که از جزوه‌ی دوست خود، یا از توضیحات نوشته‌شده روی تخته‌ی کلاس عکس‌برداری کرده باشید تا در آینده، از آن‌ها استفاده کنید. به مرور زمان اپلیکیشن‌های حرفه‌ای‌تری برای این امر تولید شدند که قادر بودند بعد از عکاسی، به طور خودکار جزوه‌ی مورد نظر را از داخل عکس جدا کنند و به صورت یک تصویر مستقل و بدون زمینه‌های اضافه (برای مثال میز زیر کاغذ) ذخیره کنند. Adobe Scan یکی از این برنامه‌ها است که علاوه بر آنکه قادر است جزوات شما را به شکلی خودکار تشخیص داده و تبدیل به پی دی اف کند، می‌تواند متون انگلیسی داخل عکس را به متن قابل ویرایش تبدیل کند.

کارکرد برنامه اندروید و آیفون Adobe Scan به این شکل است که ابتدا باید از تمام مدارک یا جزواتی که مد نظر دارید، توسط دوربین داخلی این برنامه عکاسی کنید. بعد از این مرحله، اپلیکیشن به صورت خودکار و هوشمند بخش مربوطه را تشخیص داده و جدا می‌کند. در پایان نیز می‌توانید نتیجه را به صورت یک فایل پی‌دی‌اف ذخیره کنید. این ویژگی علاوه بر تمام ویژگی‌های مثبتی که به همراه خواهد داشت، می‌تواند ارسال یا انتقال جزوات اسکن شده را نیز آسان‌تر کند تا به جای ارسال چندین عکس به‌صورت نامنظم، یک فایل را به عنوان فایل اسکن شده برای دیگر دستگاه‌های خود ارسال کنید. امکان دومی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم نیز تبدیل عکس به متن قابل ویرایش است. اگر در عکس‌های خود متن انگلیسی وجود داشته باشد Adobe Scan می‌تواند آن را آنالیز کرده و به متن قابل ویرایش تبدیل کند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Adobe Scan: اسکن جزوات و تبدیل عکس به متن قابل ویرایش - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..